- See more at: http://www.mybloggertricks.com/2012/05/create-floating-bar-for-pinterest-other.html#sthash.7mfHepm0.dpuf

Tuesday, April 09, 2013

1st low

Cartea de vacanta a fost "Cele 7 legi spirituale ale succesului - Deepak Chopra"

Jurnal de vacanta:

- contributii la Calea Vacantei, la filosofia vacantei.

- idei in vacanta - orice vacanta vine cu idei majore, provenite din starea de relaxare sau lecturile vacantei.
1. Una din ideile acestei vacante, inspirata de carte alui Chopra a fost ca oricine poate scrie un articol poate scrie, si ar trebui sa scrie sau sa aibe mereu in lucru si o carte. Un capitol din cartea lui Chpra, 7 legi are dimensiunea unui articol. De aici ideea. -am hotarat sa revin la planurile de carte pe care le am.
2. Asanas ultra relanti. La cursul de yoga, asanele, asan insemnand asezarea ferma in Sine, se faceu la cursul avansat in mod ultrarelanti. Ca intr-un film derulat cu incetinitorul o astfel de postura iti permite o acuitate a constiintei, o savurare a tuturor fazelor. Dar cel mai important moment al unei ASAN este faza finala in care parasind pozitia constientizam tot ce se intampla in corp, in minte, in suflet. Este o experimentare a senzatiilor corporale de la nivelul lor de activitate maxima la nivele de activitate din ce in ce mai mica pana la nivelul minimei activitati.

Daca asana este o piatra aruncata intr-un lac linistit, constientizarea ei este urmarirea undelor create pana la cad apa lacului revine la la starea linistita. Mintea este lacul care prin activare devine constient de sine. Constientizand cele mai rafinate nivele de activitate pentru ca in final suspendarea oricarei activitati sa aduca constiinta pura.

La limita orice gest poate fi realizat in maniera ultrarelanti. Un H&K ultrarelanti, dar nu unul coprorativ ci unul uman, un bear hug, este un splendid mod de a experimenta un alt gest decat asanas in maniera ultrarelanti. Poate chiar un gest mai semnificativ decat o asan pentru ca fiind un gest de iubire semnifica mai mult unirea, yoga, decat un exercitiu fizic solitar.

Ultrarelanti-ul iti permite sa expermentezi toate fazele si detaliile fuziunii iar faza constientizarii iti permite sa survolezi peisajul emotional pentru a vedea cum valul de maree al iubirii se retrage in oceanul de liniste al Iubirii.

Orice H&K ar trebui sa fie urmat de un momet in care te retragi pentru a simti efectul.


- Jurnal de vacanta

Misiunea, viziunea, valorile cheie

Aici toate cele de mai jos vor fi permanent formulate si reformulate. Subiectul de blog va alimenta cu continut site-ul care contine varianta lor finala.

  • filosofia

  • viziunea

  • misiunea

  • valorile cheie

  • codul etic

  • obiective pe termen lung

  • obiective pe termen scurt

  • personal board

  • legacy
  • declaratia de intentie

Declaratia de intentie (acesta e un model adoptat pentru a fi personalizat de mine)

Eu traiesc acum o viata echilibrata, plina de iubire, abundenta, si miracole, care este fluenta si usoara.
Eu sunt centrat si plin de energie si iubire.
Eu radiez iubirea pura spre fiecare om din jurul meu si aceasta iubire este contagioasa.
Prezenta mea pe aceasta planeta va avea un impact pozitiv asupra vietilor a milioane de oameni.
Eu am acum relatii positive, iubitoare cu fiecare pe care il vad si il intalnesc.
Simpla mea prezenta comuta energia oamenilor intr-o stare pozitiva.
Eu atrag in viata mea pe acei oameni care ma pot ajuta sa realizez mai multa iubire, pace, si abundenta si pentru care eu pot face reciproc acelasi lucru.
Eu sunt sanatos, in mare forma fizica, sunt frumos in interior si aceasta frumusete este exteriorizata in tot ceea ce fac.
Sunt intr-o constanta conexiune cu Dumnezeu si experimentez un constant suras interior la vederea uimitoarelor miracole pe care le experimentez in fiecare zi.
Eu sunt plin de o gratitudine care ma inunda permanent pentru abundenta si miracolele din viata mea.
Orice am nevoie vine in viata mea automat, fara efort.

  • mentenanta si verficare

Acest model va fi adoptat si pe Intranet - blogul ca element de generare de continut intr-un sistem de content mangement.

Prezentare 4interior.ro


4interior.ro a aparut in anul 2008 pornind de la un hobby si ajungand in prezent la un brand care isi propune sa educe bunul gust si sa ofere produse si accesorii speciale pentru casa. Noi nu oferim doar produse, ci daruim o stare. Vizitatorii nostri sunt persoane care isi doresc un camin confortabil, deosebit, rafinat si personalizat.
4Interior Shop
Intentia 4interior.ro este sa comercializeze toata gama de produse necesare intr-o casa, de la mobilier, covoare, corpuri de iluminat si seminee, la decoratiuni, lenjerii de pat, vesela si produse pentru masa. Nu lipsesc nici produsele pentru copii si nou nascuti, dar nici produsele handmade, atat de apreciate in prezent. Branduri renumite se intalnesc aici, pentru a oferi clientilor nostri cea mai buna calitate, dar si apartenenta la aceleasi valori.
4Interior Shop
Ne place sa tinem la curent vizitatorii si clientii cu informatii si sfaturi de design interior prin intermediul sectiunii de articole prin revista.4interior.ro. Aici se pot vedea materiale despre anumite produse, despre stiluri, sau amenajari finalizate si evenimente din domeniu.
4Interior Shop
Nu lipsesc nici promotiile si ofertele speciale, nici concursurile sau bonusurile pentru clientii fideli.
4Interior Shop

Monday, April 08, 2013

Va prezentam Estiacasa.ro


Estiacasa.ro, magazin on-line ce ofera o gama variata de produse textile destinate unei amenajari rafinate a fiecarei case: cuverturi, lenjerii, perne, pilote, prosoape, halate de baie, fete de masa.
Pentru Casa Ta
Toate produsele reprezinta marci importante in domeniul amenajarilor interioare, cum sunt US POLO Home Collection,Tac, Valeron,Valentini Bianco, Issimo acoperind intr-un mod creativ o paleta larga de preferinte, diferite ca stil si personalitate (romantic, mediteranean, clasic, urban, minimalist etc.), varsta (adulti, tineri sau copii) si buget.
Pentru Casa Ta
Magazinul promoveaza imbinarea intre inovatie si calitate si se adreseaza celor care doresc ca spatiul de acasa sa le reflecte spiritul creativ si bucuria vietii de zi cu zi in preajma celor dragi. Produsele noastre sunt totodata ideale pentru cadouri la aniversari onomastice,
nunti, cununii civile, botezuri,Paste si Craciun sau chiar la „prima intanlire”.
Actualizarea stocurilor se face zilnic, existand posibilitatea ca persoana care efectueaza comanda sa foloseasca statusul „la comanda” pt produsele care lipsesc pt o perioada scurta de timp.
Public tinta: persoane casatorite, parinti, varsta 25-50 ani.Circa 90% din vizitatori sunt femei, 70% mediul urban.
Pentru Casa Ta
Peste 75% din comenzi se realizeaza on-line.

Estiacasa.ro ofera servicii profesioniste de preluare si onorare a comenzilor, care includ un operator call-center pentru solutionarea comenzilor telefonice sau solicitarilor de sugestii sau informatii suplimentare privind colectiile oferite.
Pentru Casa Ta
Estiacasa.ro livreaza produsele in toata tara, prin curier rapid sau posta romana(la alegerea clientului), avand ca termen maxim de livrare 4 zile de la confirmarea comenzii.


. Pentru Casa Ta